بدون دیالیز، هیچ پیوند کلیه: چگونه به درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز و پیوند کلیه در دو روش معمول در درمان نارسایی کلیه، اما هر دو آنها بسیاری از دو طرف موثر داشته باشد تا برخی از بیماران به دنبال دیگر درمان های جایگزین. آیا می توان برای درمان این بیماری بدون دیالیز و پیوند کلیه؟

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما یک درمان موثر برای درمان نارسایی کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ابداع، آن است که یک امید تازه برای بسیاری از مردم است. با کمک آن، آنها می توانند بهتر و طولانی تر با این بیماری زندگی می کنند. این موجود شگفت انگیزی است، نه؟ اجازه بدهید ما را نگاه چه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است.

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر. برای بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه هستند، آنها می توانند بهبودی از آن را دریافت کند. اگر آنها در مرحله وسط CKD هستند، آنها دارای نیمه شانس را برای دریافت بازیابی. اگر آنها در اواخر مرحله CKD هستند، آنها ممکن است هیچ شانسی برای به دست آوردن معکوس داشته اند اما آنها می توانند یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر شما یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه هستند و می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و یا پیوند کلیه، شما می توانید فکر می کنم از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می دهد. اگر شما علاقه مند در این درمان وجود داشته باشد، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم مشورت و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

بدون دیالیز، هیچ پیوند کلیه: چگونه به درمان نارسایی کلیه





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز، پیوند، بدون دیالیز، هیچ پیوند کلیه: چگونه به درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: